Візитна картка за правилами
червня 3, 2014 in Uncategorized
Візитна картка стала практично обов’язковим атрибутом ділових відносин. Її можна назвати додатковим аксесуаром, який справляє перше враження, формує імідж людини і показує його статус. Як відомо, перше враження не можна призвести двічі, тому вона повинна бути грамотно складена і оформлена.
Картки бувають двох типів:
корпоративні;
особисті.
На корпоративних вказується коротка інформація про фірму або підприємстві. На особистих – інформація про конкретну людину.
1. Розмір. Картка має бути стандартного розміру – як правило, це 90х50 мм. Маленька візитка може легко загубитися, а велика – не вміщатися в візитницю, тому ризикує, надовго не затриматися у партнерів.
2. Форма. В основному поширені візитки прямокутної форми. Творчі люди або ті, хто хочуть підкреслити свою індивідуальність, люблять надавати ексклюзивні візитки.
Медичні працівники – у формі талончика на прийом.
Працівники будівельної компанії – у вигляді будинку.
Такі візитки асоціюються з послугами фірми або окремої людини, при цьому вона одночасно виконує рекламну функцію . Для розробки оригінального дизайну достатньо звернутися до фахівців друкарні.
3. Матеріал. Традиційні візитки зроблені з паперу, на якості якої фахівці радять не економити. Матеріал повинен бути щільним, що буде якимсь показником вашої надійності. Тонкі візитки програють у всіх планах: виглядають несолідно і непрактичні у використанні.
Креативним підходом до цього питання свого часу відзначилася кондитерська фірма, яка прийняла рішення заявити про себе за допомогою візиток з печива. Такі солодкі візитки швидко знайшли своїх адресатів. Такий підхід зараз вже не рідкість. Можна зустріти карти з дуже незвичайного матеріалу.
4. Колірна гамма. Фон не повинен бути занадто строкатим – до нього тоді важко підібрати контрастний шрифт. Практика показує, що однотонні візитки концентрують більше уваги на особистих даних і контактах.
5. Шрифт. Безпрограшним варіантом вважаються класичні шрифти середнього розміру, щоб читання тексту на візитній картці не становило жодних.
Цікаво, але факт.
У Японії вручення візитки супроводжується цілим ритуалом. Її передають з посмішкою, поклоном, на двох витягнутих руках. Таким чином, японці підкреслюють, що вони – супер ввічлива нація.
Цікава традиція існує і у нас. При передачі візитки через секретаря верхній правий кут картки слід загнути, а потім розправити. Такий загин покаже адресату, що візитка була доставлена особисто.
Останні коментарі